I. Postanowienia Ogólne
1.1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.polisanamiare.pl jest prowadzony przez:
1.2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym zasady składania zamówień,płatności, realizacji usług, politykę zwrotów i reklamacji.
1.3. Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym www.polisanamiare.pl konieczne jest zapoznaniesię i akceptacja niniejszego regulaminu.
1.4. Usługi oferowane przez sklep obejmują indywidualny mentoring (90-minutowe sesje) oraz grupowewarsztaty online.
II. Składanie Zamówień
2.1. Zamówienia można składać przez stronę internetową www.polisanamiare.pl 24 godziny na dobę, 7dni w tygodniu.
2.2. Aby złożyć zamówienie, Klient powinien wypełnić formularz zamówienia, podając wszystkie niezbędne dane oraz wybrać sposób płatności.
2.3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail potwierdzający jego przyjęcie do realizacji.
III. Płatności
3.1. Sklep oferuje następujące metody płatności:
3.2. Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
3.3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na koncie sklepu.
IV. Realizacja Usług
4.1. Indywidualny mentoring:
4.2. Grupowe warsztaty online:
4.3. Najdłuższy możliwy czas realizacji zamówienia na sesję indywidualną wynosi 14 dni roboczych od momentu otrzymania płatności do momentu ustalenia terminu sesji.
V. Polityka Zwrotów
5.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zakupu usługi, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27.
5.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sklep o swojej decyzji, przesyłając jednoznaczne oświadczenie na adres e-mail: kontakt@polisanamiare.pl.
5.3. W przypadku odstąpienia od umowy na zakup indywidualnej sesji mentoringowej lub warsztatów online, Klientowi przysługuje pełny zwrot wpłaconych środków, pod warunkiem że sesja lub warsztaty jeszcze się nie odbyły.
5.4. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
VI. Polityka Reklamacji
6.1. W przypadku problemów z realizacją usług, Klient ma prawo złożyć reklamację.
6.2. Reklamacje można składać:
6.3. Reklamacja powinna zawierać opis problemu oraz dokument potwierdzający zakup usługi.
6.4. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o dalszych krokach.
VII. Postanowienia Końcowe
7.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie sklepu i wchodzą w życie z dniem ich opublikowania.
7.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.